29 Kasım 2009 Pazar

Manisa Kırkağaç 6.Jandarma Komando Alayı

--
Ben giderim askere, dostlar beni hatırlasın ..

19 Kasım 2009 Perşembe

7 yuttu hazmetti

foto: www.salsabasket.net
--

Geçen yıl play-off finalinde Efes Pilsen'le oynanan son maçın bitiminde hiçbir sporseverin onaylamayacağı görüntüler sahnelenmişti.. 1-2 şerefsiz sahaya dalıp Efes'li oyunculara saldırmış bizim eski mahalleli salak Rasim de hakem masasını falan ciddi küfürlerle birlikte tekmelemişti..

Tabi biz aklı başında taraftarlar olarak bu olayları kınamıştık..Üstüne bir de olması gerektiği gibi kulübümüzden Efes Pilsen'i şampiyonluktan dolayı tebrik eden ve sahaya dalan dangalakları da dibine kadar tenkit eden esaslı bir açıklama gelmişti..İşte açıklama!

Bu seriden sonra ortaya çıkan Efes Pilsen'in takım halinde doping yapması olayının masum bir şekilde içilen çaydan çok daha ileri, ahlaksızca ve haysiyetsizce bir şey olduğundan bahsetmeyeceğim bile !

Malumunuz geçen hafta Efes Pilsen'in takım halinde yaptığı doping hadisesinden çok daha vahim olan bir sahtekarlık ortaya çıkarıldı ..

Galatasaray Cafe Crown'un oyuncularından(oyuncu demeye utandığım) Cemal Nalga'nın 5 maçlık cezasını tamamlanmış gösterebilmek için yurt dışında yapılan sezon başı hazırlık maçlarında takım arkadaşı olan 7 forma numaralı Tufan Ersöz'ün yerine oynatılmış ve en önemlisi de bütün bu cezaların 'HAZIRLIK MAÇLARINDA' çekilmesi federasyon tarafından çıkarılan boktan kuralla rahatça sağlanmıştır ..

Bütün bunlar gayet net göstermektedir ki;
Galatasaray Şike Kulübü yönetimi ve Türkiye Basketbol Federasyonu yöneticileri bu işi güçlü bir işbirliği ve türlü sinsilik politikasıyla yürütmüşlerdir .. Bu olayın neresinden tutarsanız tutun bu açık ve net bir şekilde görülmektedir .. Tıpkı Efes Pilsen takımının organize olarak toplu doping yapmasının net olarak görüldüğü gibi ..

İmamın osurduğu yerde cemaatin sıçacağı tezinden yola çıkacak olursak

İnsanlığından utanması gereken Galatasaray başkanı Adnan Polat'ın her türlü taşkınlığın yapıldığı bir maçın bitiminde kulübü ve taraftarı adına özür dilemeyi düşünmeye bile yeltenmeyip alenen haysiyetsizliğe teşvik edici açıklamalarından sonra yöneticisinden teknik heyetine, taraftarından sporcusuna ve yazarlarına kadar Galatasaray'a maddi manevi bağlı olan herkesten her türlü kişiliksizliği ve sahtekarlığı beklemek abes olmayacaktı ..

Ki nitekim bugün itibariyle bu kişiliksizlikleri ve haysiyetsizlikleri bekleyebileceğimiz herşey beklediğimiz topluluklar tarafından tüm kamuoyuna sunuldu ..

Galatasaray Şike Kulübü'ne bağlı olan yönetici, teknik heyet, taraftar ve sporcular ve hatta yazarlar mevcut süreç içerisinde kendilerinden beklenebilecek herşeyi yaptı ..
  • Yöneticiler, sahtekarlığa göz yumup yapılan sahtekarlığın altına imza attılar ..
  • Teknik heyet, bilerek ve programlı olarak sahtekarlığa ortak oldu ..
  • Taraftar, bugüne kadar olduğu gibi son maçta da üzerine düşen çirkefliği fazlasıyla yaptı ..
  • Sporcular, ikisi de aslında sporcudan çok Galatasaray'ın 'MAL'ı olduklarını ispat ettiler ..
  • Yazarlar, o günkü maçta olanlarla ilgili her türlü belge ve bilgiyi Galatasaray'ın lehine olacak şekilde kamuoyuna sundular ..

Sonuç olarak verilen cezalar her zamanki gibi çok komik .. Cemal Nalga'ya verilen ceza 2 yıl hak mahrumiyeti, O'na formasını veren Tufan Ersöz'e 4 ay ceza .. Kinsey'e saldıranlar istiklalde gitar çalarken Kinsey 2 maç cezalı .. Tribün terörünün karşısındayız bu işin peşini bırakmayacağız diyen Adnan Polat Alemdar 27 Kasım 2009 itibariyle hala bir girişimde bulunmamış .. Galatasaray Şike Kulübü yönetimi olayın su yüzüne çıktığı günün gecesi göstermelik bir hareketle tüm teknik heyeti görevden alıyor fakat o şubeden sorumlu olan yöneticiye hiç dokunmuyor .. Ve yine o yönetici komik bir şekilde kendisi istifa edince de utanmadan 'ÜZÜLEREK' kabul etmek zorunda kaldık diye açıklamalar yapılıyor falan ..

Herşeyden geçtik .. Galatasaray'ı zaten çok iyi tanıyoruz .. Zafere giden yolda her türlü pisliği yapabileceklerini biliyoruz ve yaptıklarında asla şaşırmıyoruz .. Ancak işin en acı tarafı tüm bu olanlara göz yuman ve hatta bu olanlara ortak olduğuna inandığım çıban başları yani Turgay Demirel ve yönetimi hala bu ülkenin basketbolunu yönetmekte .. Ve bu oluşumu eleştiren tüm kalemler susturulmuş ve tüm flaşlar karartılmış vaziyette ..

O gün bizim tribünlerde açılan 'SİZDEN NEFRET EDİYORUZ' pankartına gerçekten sinirlenmiştim .. Neden demiştim ? Aynı ekmeği paylaştığım arkadaşım Galatasaray'lı, abim Galatasaray'lı, sevgilim Galatasaray'lı .. Neden nefret edeyim ki ?

Anladım ki bugün, nefret ettiklerimiz onlar değil .. Onların gönül verdikleri renkleri yönetenlerden NEFRET EDİYORUZ ..

Evet ediyoruz .. BENDE EDİYORUM !

--

foto: http://www.6kasim.com/

13 Kasım 2009 Cuma

Tothennam Hotspur

Adamlar iddialı !
Arsenal'den de Chelsea'den de daha iyisini yapıcaz diyor ..
Bu maketlere bakınca insan kendinden geçiyor tabi ..
Bakalım nasıl bişey olacak ..
--

--
Paul Barber'in de bir açıklaması var ..
''İyi, modern ve güzel atmosfere sahip bir stad inşaa edeceğiz. Stadın adı ise White Hart Line olmayacak. Gelir sağlamak için isim hakkını satın alacak sponsor arıyoruz''
Yani İngiliz hükümeti 'TOKİ' gibi bir yardımda bulunmadığı için sponsor arıyorlar harıl harıl ..
Yok öyle bedavaya devlet yardımlarıyla transfer mıransfer stad mıtad !!!
Tabi İngiltere'de !
--

7 Kasım 2009 Cumartesi

Arda'nın şeysi

Haftalardır bitmeyen muhabbet .. Arda'nın pasaportu ..
Yok efendim Arda'yı Messi'yle değil Messi'yi Arda'yla kıyaslayınlar .. Yok efendim pasaportu AB ülkerlerinden birisinden olsaymış şimdi Barcelona'da Real Madrid'te falan oynarmışlar ..
Yok efendim cartmışlar yok efendim curtmuşlar ..
Öncelikle belirtmeliyim ki Arda gerçekten üst düzey bir futbolcudur '''''türk standartlarına göre!!!'''' .. Ben şahsım adına bunu kabul ediyor ve savunuyorum .. Ancaaak !
Arda ve partizanları tarafından ortaya atılan ve kamuoyunun büyük bölümü tarafından kabul gören bazı düşüncelere dibine kadar karşıyım ..
Bazı şeyleri anlayabilmek için taaa 1961'lere gidip 'Türk Pasaportuna sahip' Can Bartu'nun Fiorentina'da nasıl oynayabildiğine falan bile bakmak gerekmez ..
Bugün Arda'nın kastettiği takımlar Tuncay'ın gittiği ezik Stoke City gibi falan değil Barcelona, Real Madrid, Manchester United gibi kalburüstü takımlardır diyen şahsiyetlere sorarım !
Bugün 2002-2003 sezonundan beri Barcelona'da başkanlığa devam eden Laporta o günlerde dünyaca ünlü 2 futbolcu getireceğim vaadiyle kazandığı seçimlerden sonra hangi futbolcuları alıp tüm dünyanın izlediği sezon açılışında gövde gösterisiyle tanıttı ? Ben söyleyeyim !
Ronaldinho & RÜŞTÜ REÇBER !
--

--
Ve yine aynı arkadaşlara sorarım ;
Rüştü Reçber'in bizim bilmediğimiz başka pasaportlarıda mı var ?
Yoksa mesele pasaport değil de dil sorunu mu ?
Peki Rüştü Reçber'in yabancı dili Arda'dan çok mu iyiydi ?
Yoksa ikisinin de yabancı dili berbat mı ?
E madem ikisinin de berbat Barcelona kulübü dil sorununu yada oraya gelen herhangi bir yabancı futbolcunun karşılaşabileceği zorlukları düşünmeden mi transfer yapıyor dersiniz ?
Hadi problem sadece dil problemi ..
Arda Alemdar kardeşimiz yıllık olarak aldığı 2-2.5 milyon Euro'dan eğitimi için 50 bin Euro ayırıp bu açığı kapatamıyor mu dersiniz ?
Demek ki problem ne pasaport problemi, ne dil problemi ne de havuz problemi !
Başka bir problem var !
--
--
Barcelona, Real Madrid, Manchester United gibi kulüpler sürekli olarak oyuncu izlerler ..
Ancak biliriz ki Çemişgezekspor nasıl 11 kişiyle çıkıyorsa sahaya, bu kalburüstü takımlar da ancak 11 kişi çıkabilirler .. Buna karşın yedek kulübelerini asla ihmal etmezler .. Kulübelerini de en az sahaya sürdükleri 11 deki futbolcular kadar kaliteli ve yetenekli oyuncularla donatırlar ..
Şunu vurgulayarak söylüyorum ..
Bu takımlar eğer bir oyuncuyu beğeniyorsa ve almak istiyorsa kesinlikle ve kesinlikle pasaportuna, diline, dinine, ırkına bakmaz ve alır !
Fiyatı hiç önemli değil ! Almak istiyorsa gelir, alır ve gider !
Şimdi bu Arda denildiği kadar yetenekliyse bu para babası takımlar bırakın ilk 11 i yedeklerine koymak için dahi neden transfer etmez Arda'yı ?
Arda'nın giydiği şu enteresan tişörtle Messi'nin formasının altına kondurduğu hayırseverlik timsali tişörtü karşılaştırmayacağım bile .. Bu tür yaklaşımlar bana çok didikleyici gelmekte .. Ama muhakkak ki herkese Arda'nın saha dışındaki kişiliğiyle ilgili bir fikir veriyordur ..
Buların yanında Messi gibi doğa üstü bir varlığı Arda Alemdar'la karşılaştırmak gerçekten beni gülmekten yaran bir komedidir ..
Ha Arda büyük topçudur .. Yalan değil ..
Bir rivayete göre dünya'nın en büyük kulüplerinden olan Kasımpaşa! karşısına çıktıkları maçta oyuncular, hakemler ve tribünlerin büyük çoğunluğu dahil toplamda 204 kişiyi çalımlayarak attığı gol hala hafızalardan silinmemiştir ..
Ancak dünyanın en büyük topçularının başında gösterilen Messi kimdir ki ? Bizim Arda'mız karşısındaki adama götüyle çalım atarken bu Messi denen arkadaş 2 çalım atabilmiş midir üst üste ? Bu dünyanın futbol basını da bi acayip !
Tabi bu işin şakası ..
Arda, benim de Türk futbolsever olarak kendisinden beklentilerimin olduğu bir folbolci kardeşimizdir .. Henüz yaşı gençtir .. Bu bahsettiğimiz kulüplere bu yıl transfer olamazsa bile önümüzdeki 5 yıl içerisinde transfer olabilir ..
Ama Arda neden bugüne kadar oralara gidemedi sorusunun cevabı çok önemlidir ..
Bendtner 19 yaşında Arsenal'de şampiyonlar ligi maçına çıkabiliyor da neden Arda o mevkiye gelemiyor ?
Aslında cevabı vermek çok da zor değil ..
Siz verin cevabı .. Bakalım hangi cevap tutacak ?

1 Kasım 2009 Pazar

Ayağınızın yayını !

--
Bu nasıl iştir anlamadım arkadaş .. 2-0 öndesin Juventus'sun .. Karşındaki takım daha 3 gün önce A.C.Milan gibi bir devden skoru 2-0'dan 2-2'ye getirip 1 puanı koparmış olan Napoli .. Hiç mi ders almazsın .. Kızamıyorum Antep'te 1-0 öndeyken 1-2 yenilen Fenerbahçe'me .. Juventus'la Milan da bunu yaparsa bizimkiler neler yapmaz ki .. Yattı kuponum ey Buffon .. Gözlerin aydın kulakların manisa ! 2-3 !

27 Ekim 2009 Salı

90+2

Esasında maçla ilgili yorumumu dün yapacakken Osman'ın yazısını okumam bütün fikrimi değiştirdi ve direk olarak Osman'a yönelik bir post oluşturdum ..
2 yıl önce çıt çıkarmadan köşesinde oturanlar tırnak kadar hadise olduğunda yaygara koparmaya bayılıyorlar bu da onların hünerleri ..
Kimseye tarafsız görünmeye çalışmak gibi bir kaygım olmadığı gibi kasıtlı taraflılıklara da hiçbir zaman yeltenmemeye özen gösteren bir yapıya sahibim .. Tarafsız değilim fakat kesinlikle objektifim bu böyle biline .. Özellikle Osman tarafından ..
Gelelim maçla ilgili düşüncelerime ;
Maç günü tahmini 11'imi buraya yazmıştım .. 11 şöyleydi ;
--
Volkan
Gökhan - Lugano - Bilica - R.Carlos
Kazım - Cristian - Emre - Vederson(Uğur)
Alex - Guiza
--
Takımın omurgası belliydi .. Kimlerden oluşuyordu bu omurga ?
Volkan - Lugano - Emre - Cristian - Alex
Bu omurganın etrafına serpiştirilecek oyunlcuları da tahmin etmişiz 1 oyuncu dışında ..
O 1 oyuncu Mehmet Topuz ..
Neden tahmin edilememiş ?
Çünkü Daum'un bildiğinden şaşmayan, burnunun doğrultusuna giden bir yapısı olduğunu bu ülkede uçan kuş biliyor artık .. Bu bağlamda tahmini 11'ime Kazım'ı da eklemiştim .. Ancak Mehmet Topuz'un sağda oynamasını içimden istememe rağmen Daum'un inatçı felsefesini bildiğimden dolayı 11'ime eklemedim ..
Bakınız maçtan önce burada Kazım'ı istemediğimi söylemiştim zaten ancak oyunda görmek istemediğimi değil sağ kanatta görmek istemediğimi belirtmemde fayda var !
Çünkü Kazım'ın ne kadar yetenekli, dripligli, ayağına hakim, fizik gücü üst düzeyde ve rakibi kışkırtıcı bir oyuncu olduğunu bilmiyor değiliz hiçbirimiz .. Ki bunu Steau maçında zaten forvet oynadığında hepimiz gördük .. Aldı, verdi, koştu, yordu ve savunmanın dağıldığı saniyede golünü de attı ..
Ancak;
Sağ kanatta Gökhan'la 1-2 maç haricinde anlaşamayan, kolektif oynayamayan, aldığı 10 topun 9'unu ezen bir Kazım'ı asla ve asla sağ kanatta görmek istemiyordum ..
Ben Manchester United maçıni izlerken gördüğüm Evra'nın topu verip deplase oluşunu hayranlıkla seyrederken Kazım'ın her aldığı topu ezmesine sürekli enine dripling yapmasına dayanamadığım için O'nun yerine Mehmet Topuz'un oynamasını gönülden istiyordum ..
Ve içimden geçen ve o Steau maçında rakibi boğan takım Özer-Alex değişikliği dışında yine sahadaydı .. Bu kadroyu görünce aklımdan hiç 4-6-0 geyikleri geçmedi .. Yanımda oturan abime sakin bir ses tonuyla fark yersiniz dedim ve sigaramı yaktım ..
Maç başladı ve Mehmet Topuz-Gökhan ikilisinin Arda-Hakan ikilisini nasıl bozguna uğrattığını da cümlemiz gördük ..
Emre'nin sezon başından beri oynadığı futbolla bu ülkenin en iyi ön liberosu olduğunu tekrar tekrar kanıtladığını, Cristian'ın (tasvip etmediğim hareketleri dışında) Aurelio'dan sonra aradığımız ve bulabileceğimiz en iyi yama olduğunu belirtmekte de fayda var ..
Roberto Carlos neden dünyanın gelmiş geçmiş en iyi sol beki olduğunu dün şovmen Keita karşısında tüm evrene tekrar gösterdi .. Vederson şu anki form düzeyinin Santos'tan daha iyi olduğunu 16.Noter'e tasdik ettirdi .. Lugano ve Bilica kusursuzdu .. Kazım gerçek bir akıncı, Alex ülkenin biad ettiği padişahtı !
İlk 20 dakika içinde Arda Alemdar da dahil tüm Galatasaray'lılar maçı kaybedeceklerini anlamış fakat ezeli(?) rekabetten dolayı stadı terketmeyi göze alamamışlardı ..
Hakan Balta(suskun küfürbaz) o golü atmasa 6-0'dan çok daha eğlenceli bir skor gelecekti ..
Neyse nasipte 3-1 varmış ..
Guiza eziyetinden de bi dahaki yazımızda bahsedelim ..
Seneye de bekleriz ..

26 Ekim 2009 Pazartesi

Mağlubiyet Sarhoşları !



Bugün Sabah saat 10:00'dan akşam 7'ye kadar LigRadyo dinledim ..
Bütün gazeteleri ve internet sitelerini gözden geçirdim ..
Hayretle ve dehşetle görüyorum ki tarafsız olması gereken tüm medya kuruluşlarının programlarında ve o medya kuruluşlarında görev alan dj, yazar ve yorumcularının tüm konuşma ve yazılarının %90'ında Fenerbahçe futbol! takımının Galatasaray futbol! takımını nasıl bir aciziyetle karşı karşıya bıraktığından değil Galatasaray'ın neden kazanamadığından ve sahaya atılan -sayılsa 20'yi geçmez- cisimlerden bahsetmekteler ..
İçlerinde en çok ilgimi çeken yazı ise sayın demeye utandığım Cemil İpek'çinin pardon çok pardon Osman Tanburacı'nın bu yazısıydı ..
Daha 2 yıl önce Ali Sami Yen stadyumunda atılan 20 bin su şişesini unutarak, dün atılan 20 adet pet şişeyi malzeme yaparak, yine bu ülkenin federasyonunun hakemlerinin 2 kez oyunu durdurmasına rağmen bu maçın milyonda biri saldırganlık yokken o maçı oynattıklarını unutarak, Samiyen'de atılanlara zemzem Kadıköy'de atılanlara musluk suyu şeklinde bakarak, Samiyen'deki tüm koltukların yerlerinden sökülüp sahaya fırlatıldığını unutarak, bu ülkede küfürü en aza indiren, şiddetin bitmesini sağlamak için en büyük ve en etkili taraftar gruplarını karşısına almaktan hiç çekinmeyen, bedava bilet vermeyen, bayanları ve çocukları stadyumumuza çekebilmek için her türlü fedakarlığı yapan bir başkana hiç utanmadan iftira atarak, takım halinde doping yapan! bir kulübün başkanına uyarıda bulundu diye 25 milyonluk koca bir camianın başkanı olan bir insana haddini aşan cümleler kurup ithamda bulunarak, 20-30 yıldır sporla ilgilenen ancak ilgilenmekten öte hiçbir yeteneği yada kendini zerre kadar geliştirme düsturu olmadan oraya buraya sallayarak, her yazısında Fenerbahçe'ye çamur atıp sonra her yazının sonuna aman şirin gözükeyim tarafsız gözükeyim! endişesiyle bir iki satır sıkıştırıp her söylediğinin ve her yazdığının unutulacağını düşünerek hareket eden bu şahıs! gün itibariyle çirkefliğin ve haysiyetsizliğin dibine demir atmıştır !
İyi dinle Tanburacı !
Her defasında aynı cümleleri temcit pilavı gibi eveleyip geveleyip sunmaktan vazgeç ..
Kendi kapının önündeki pisliği temizlemeden de yok efendim 'Kötü misal emsal olmaz, sen kendine bak!' şeklinde sarı-kırmızı ezikliğindeki cümleleri de lugatından çıkart !
Artık en azından kendine saygı göster de tarafsızlıktan tutarlılıktan falan bahsetme !
Git 9 yıl önce aldığınız tenekenin kutlamalarına katıl, geçmişe 'mazi' demeyi de muhakkak öğren ..
SIKILDIK ARTIK MOR MENEKŞE !

25 Ekim 2009 Pazar

Bu filmin s'ON'u yok !


--
FNERBAHÇE : 3 GALATASARAY : 1

Fenerbahçe - Galatasaray

İlk postumuz Fenerbahçe-Galatasaray maçının oynanacağı güne denk geldi ..
Dileğimiz iki takım da topal futbolun pardon total futbolun gereklerini yapar ve bize keyifli, bol gollü, bol adrenalinli bir maç izletirler ..
Bu arada bir son dakika gelişmesi; Galatasaray parçalı formasıyla sahada olacağını açıkladı ..
Vira Bismillah !

Tahminimce ilk 11'imiz şöyle ;
Volkan
Gökhan - Lugano - Bilica - R.Carlos
Kazım - Emre - Cristian - Vederson(Uğur)
Alex - Guiza