
O'nların çoğusu seyretmedi .. Çoğusu takip etmedi .. Çoğusu bilmemeyi tercih etti .. Çünkü bu işin sonunda istedkleri şeyi görebilmek için hiçbişeyi görmemeleri düşünmemeleri gerekiyordu ..
Nasıl olsa herşey planlanmıştı .. Onlar sadece sonucu görmeli ve o gecenin sonunda şampanya eşliğinde kutlama yapmaları yeterliydi ..
Plan hazırdı .. Ve start verilerek futbolumuz tertemiz yapılacaktı ..
Haydi dediler .. Tüm gücümüzle ! Haydiiiiiii ..
İlk karnelerini ellerine aldıklarında güldüler ağlanacak hallerine ..
Ne olmuştu da bu hale gelmiştiler ..
Bakalım ?
Montajlanan ve görüntüyü izleyenlere sanki Aziz Yıldırım'ın evinden çıktığı hissi verilen silah görüntüleri, Korcan'ın hiç bir zaman dünyaya gelmemiş olan kız kardeşine alınan şike mini cooper'ı, İçi para dolu çanta palavraları, Emenike'nin para sayarkenki görüntüleri, Tapelerde açık seçik konuşuluyor herşey derken bir baktık ki hepsi palavra hepsi düzmece ..
Baktılar ki herşeyin düzmece olduğu ortaya çıktı, baktılar ki Fenerbahçe taraftarı eskisinden çok daha fazla sahip çıktı kulübüne, baktılar ki aklı selim diğer takım taraftarları da bu işin içinde farklı hesapların olduğunu düşünmeye ve sorgulamaya başladı, işte o an B planı devreye sokuldu ..
Peki B planı neydi ?
İstenen darbeyi UEFA eliyle vurma operasyonu ..
Peki bu operasyon nasıl yürütüldü ?
Önce insanların beynine Savcılık ve Emniyet tarafından 3 Temmuz sabahına kadar olan geçmiş 8 aylık süreç boyunca yapıldığı iddaa edilen teknik takip ve delillerin toplanması işlemi sonucu başlatılan operasyon neticesi özerk bir kuruluş olan Tff'ye mecburen verilen 14.000 sayfa evrak üzerinden medya ve kamuoyu baskısıyla acil bir karar alınması gerekliliği düşüncesi endekslendi .. Artık istenilen zemin hazırdı ..
Başladılar .. Uefa'ya şikayet mektupları yazdılar .. Uefa'nın merkezine yüzlerce gazete küpürü yolladılar .. Türk milleti karar bekliyor ama bekledikleri kararı almaya Tff'nin yüreği yetmiyor dediler .. Bu kararı sizden başkası alamaz gazıyla Uefa'yı Ligler başlamadan müfettiş yollamaya ikna ettiler .. Ne hikmetse kimsenin yasal olarak alamadığı bilgileri Uefa'Nın müfettişi bir gecede aldı gitti .. Sonrası bekledikleri ve istedikleri gibi oldu ..
Önce insanların beynine Savcılık ve Emniyet tarafından 3 Temmuz sabahına kadar olan geçmiş 8 aylık süreç boyunca yapıldığı iddaa edilen teknik takip ve delillerin toplanması işlemi sonucu başlatılan operasyon neticesi özerk bir kuruluş olan Tff'ye mecburen verilen 14.000 sayfa evrak üzerinden medya ve kamuoyu baskısıyla acil bir karar alınması gerekliliği düşüncesi endekslendi .. Artık istenilen zemin hazırdı ..
Başladılar .. Uefa'ya şikayet mektupları yazdılar .. Uefa'nın merkezine yüzlerce gazete küpürü yolladılar .. Türk milleti karar bekliyor ama bekledikleri kararı almaya Tff'nin yüreği yetmiyor dediler .. Bu kararı sizden başkası alamaz gazıyla Uefa'yı Ligler başlamadan müfettiş yollamaya ikna ettiler .. Ne hikmetse kimsenin yasal olarak alamadığı bilgileri Uefa'Nın müfettişi bir gecede aldı gitti .. Sonrası bekledikleri ve istedikleri gibi oldu ..
Sahada alınteri dökenler hiçe sayıldı, tribünde boğazı yırtılırcasına haykıranların ömürlerinden ömür çalındı, masumiyet karinesi denen olgu hiçe sayıldı, daha gözaltına bile alınmamış 'İNSAN'ların ikametleri direk metris olarak göründü ..
Peki nasıl oluyordu bütün bunlar ? İstenilen kararların aldırılabilmesi için ne tür zeminler oluşturuluyor ve bu zeminler kimler üzerinden hazırlanıyordu ?
İçinizdeki sesi duyuyorum ..
Tabi ki medya ve o oluşumun bazı şeref yoksunu üyeleri üzerinden ..
İçinizdeki sesi duyuyorum ..
Tabi ki medya ve o oluşumun bazı şeref yoksunu üyeleri üzerinden ..
İlk gün bir baktık biri Emenike'nin para sayarken görüntüleri var diyor ..
İkinci gün baktık biri tapeler elimde, kesin şike var diyor ..
İkinci gün baktık biri tapeler elimde, kesin şike var diyor ..
Üçüncü gün baktık biri Aziz Yıldırım'dan şikayetçiyim diyor televizyonlarda ..
Beşinci gün baktık biri gazetesinde Aziz Yıldırım'ın tırnak fotolarını yayınlıyor gazetesinde ..
Belki hepsine sinirlendik, hırslandık, hepsine cevap verdik belki, hepsi için gerekli mercilere şikeyetlerimizi yaptık, ama bu seferki yenilir yutulur cinsten değildi ..
2 Ekim Pazar sabahı gördük ki aklımıza bir çırpıda gelecek tüm küfürleri hak eden, suratına tükürülse -nisan yağmurudur geçer- diyebilecek kadar onursuzlaşmış, gazetecilik ilkelerinden bihaber, kimlerin kucağına oturduğundan bihaber insanlar hala kalemşörlüğe devam ediyorlar ..
Peki bu haysiyetsizce saldırılara hangi merciler dur diyecek ? Bu manşeti ve yazıyı yazanları kim cezalandıracak ? Hiç kimse çıkıp sen kime güvenip böyle pervasızca yazıları kaleme alıyorsun demeyecek mi ? Biz neden basını kovduk mabedimizden ? Çünkü biz ahlaksızlığı o gün gördük ve dur dedik ! Ve en zor günde 2 maç ceza yedik .. Ya bu ahlaksızların cezası ?
Aslında bu operasyon başladığında emindiler ..
Aziz Yıldırım'ı yıkarsak Fenerbahçe'yi yıkarız ..
Yine yanıldılar ..
Çünkü Fenerbahçe'li sandıkları gibi koyun değildi .. Çünkü Fenerbahçe ne Aziz Yıldırım'ın ne Şekip Mosturoğlu'nun ne İlhan EKşioğlu'Nun ne Cemil Turan'ın ne de Tamer Yelkovan'ındı .. Çünkü FENERBAHÇE BENİM'di .. Çünkü Fenerbahçe BİZİM'di ..
Çünkü Fenerbahçe'Liler Taurasi olayını görmüştü .. Çünkü Fenerbahçe'liler son maçlarda kaçan şampiyonlukları görmüştü .. Çünkü Fenerbahçe taraftarı yaşadıklarından ders çıkarmayı bilmişti .. Fenerbahçe taraftarının kulüplerinden çalınan milyon euroları 1 gün sonra aynı kasaya kendi cebinden dolduracağını da metrisin önünde sabahlayacağını da hesaba katmamışlardı ..
Bilmiyorlardı ..
Değil 90 gün, 900 yıl da sürse bu iş arşınlanacaktı metrisin yolları ..
Değil 90 gün, 900 yıl da sürse bu iş bir adım geri atılmayacaktı ..
Değil 90 gün, 900 yıl da sürse bu iş torunlara vasiyetler verilecekti ..
Ve ..
Bilmiyorlardı ..
900 Yıl da sürse bu iş ..
Biz O şerefli armayı taşıyanlar hapşırdığında bile göğsünde taşıdığı o şerefe bakıp gözlerimiz dolu dolu 'FENERBAHÇE'M SEN ÇOK YAŞA' diyecektik ..
900 Yıl da sürse bu iş ..
Biz O şerefli armayı taşıyanlar hapşırdığında bile göğsünde taşıdığı o şerefe bakıp gözlerimiz dolu dolu 'FENERBAHÇE'M SEN ÇOK YAŞA' diyecektik ..
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder